TyraTok

Livet är ett äventyr!

Diss och hiss

Publicerad 2009-10-01 22:16:45 i Allmänt,

Ikväll fick även min bil stå i verkstaden så jag slipper denna syn imorgon!



Nu hade mannen visserligen skrapat mina rutor innan han stack, jättesnällt, men bilen var ändå otäckt kall och en diesel blir inte varm i första taget inte.
Snart dags att börja ta tåget till jobbet...

*****

Detta däremot är hur bra som helst!



I lägenheten nere till höger i mittenhuset fick dotter D med pojkvän A lägenhet med inflytt om 14 dagar, hurra!
En stor fin tvåa i Nälden utanför Östersund.
Skönt för dem att få ett normalt boende, och vi får undan lite möbler och grejer som är förvarade här innan vi själva förhoppningsvis hamnar i flyttkarusell.
Ska ta mej till min egen lilla bankdam nästa vecka och kolla vad jag får och inte får i låneväg.

*****

För övrigt kommer jag att sakna sommarkvällarna!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2009-10-02 07:54:35

Det är fint i Nälden men lite ocentralt är det allt.

Postat av: fashionhaggan

Publicerad 2009-10-02 09:23:27

skönt att man är i kina coh har privatchaufför, då slipper man både kylan samt skrapa rutorna.

Postat av: Ragnvi på jobbet...

Publicerad 2009-10-02 12:28:54

Tjena! Min bil såg ut som en igloo i morse! Blä!

Skönt att läsa att boendet ordnar sig för dottern!

Och nu vet jag inte...minns inte om jag kommenterade sist ...men du bjöd då på glada fniss häromdagen!

Kramen!

Ragnvi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela