TyraTok

Livet är ett äventyr!

En blä-dag...

Publicerad 2009-10-01 12:59:13 i Allmänt,

... har man ibland och just idag har jag den!
Blev väckt 03.15 imorse av mobilen, en karl som undrade vad jag ville honom för han hade hittat mitt nummer i sin mobil.
Jag dividerade med honom ett tag och när jag lagt på såg jag ett SMS från just hans nummer men det var från J, och skickat minuterna innan han ringde mej.
Jag hade frågat honom flera gånger om hon fanns där men han kände inte till henne!?

Gissa hur orolig man var efter det så inte blev det mycket sömn innan dusch och kaffe.
Har nu dessutom haft en mailkonversation med en bankmänniska om ett lån till en bostadsrätt men tamejfasen fick jag inte det heller...  att det ska vara så sabla svårt att ta sej från denna lägenhet.
Varje lägenhet man anmäler intresse för i Västerås har ju flera hundra sökande!!

Det var dagens gnäll... än så länge... positivt är att solen skiner och dotter D är och tittar på en lägenhet uppe i Östersund som det är gott hopp om att dom ska få!
Väntar med spänning, dom kan inte bo längre än månaden ut i den 20 kvm stora (lilla) sommarstuga dom hyr nu.


Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2009-10-01 13:34:13

Jag håller tummarna för att det ska fixa sig med boende både här och där.

Postat av: anne

Publicerad 2009-10-01 15:46:04

Är du ensam sökande för bostadslån eller är sambon med? Räcker inte era inkomster till det minsta lilla? Barnen är väl vuxna?



Fick du någon klarhet i detta mobilnummer och J:s varande eller icke-varande där? Olustigt.

Postat av: anne

Publicerad 2009-10-01 16:20:40

Så ni äger en bostadsrätt värd 350 000 och har inga lån på den, och kan inte få nya lån? Ni har alltså tänkt sälja den och köpa nytt boende? Låter helknäppt att ni inte får låna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela