TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag undrar jag...

Publicerad 2009-10-03 14:49:58 i Allmänt,

... om det verkligen var en väderkurs du gick Linda Po, eller en magikerkurs för ta mej 17 började det inte regna prick 14.00!

Alltså blir det ingen utomhusaktivitet förutom doggywalk för min del idag, men mannen hann iväg och fiska lite i förmiddags medan jag såsade runt hemma oduschad och seg.
Igår när jag gick till jobbet såg jag för första gången att de snygga planteringarna i parken började krokna av morgonkylan,  och när jag gick hem på eftermiddagen hade dom grävt upp palmerna för vinterförvaring antar jag.     



Det har varit uppiggande att gå förbi det här varje morgon från bilen till jobbet, nu är det snart en tråkig trist höstpark! :(

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2009-10-03 17:20:44

Det står inte på så är det svinnovember.

Postat av: Linda P

Publicerad 2009-10-03 20:29:43

Hihi, jag får väl börja göra egna prognoser för det stämde ju jättebra!! Eller nybörjartur kanske? Vi passade på att shoppa i regnet, det är ju helt ok. Ha en bra helg! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela