TyraTok

Livet är ett äventyr!

Naturligtvis...

Publicerad 2009-10-10 23:32:18 i Allmänt,

... vaknar man vid sex-tiden när det är lördag!
Och vad värre var, jag hade jordens huvudvärk efter två-tre glas rödtjut igår kväll.
Mannen hade gått upp flera timmar innan för att köra en kompis till Arlanda såg jag för det var tomt bredvid mej, så jag tassade upp, tog två Alvedon och hamnade i soffan.
Han blev något förvånad när han kom hem vid sju-draget och jag satt och tittade på TV en lördagmorgon, haha.
Men vi la oss bägge två och somnade som stockar, jag vaknade halv elva, helt chockad!!

Blev tvungen att smyga in och kolla om J andades, hon sov hela dagen igår, var vaken några timmar och somnade sen i soffan för att flytta sej till bäddsoffan på min anmodan vid 24-tiden igår.
Hon tittade yrvaket upp, helt sjukt att vi alla, inklusive hundarna sov så länge.

Dagen spenderades med en tur till staden, J tittade till katterna och lägenheten medan jag åkte till kompis A för en fika. Hon var inte hemma när jag kom så jag fick en pratstund med yngsta dottern L som satt och pluggade fysik, det verkar jobbigt att gå i gymnasiet! :D
A kom hem från affären och det vankades kaffe och macka, ja, jag fuskade lite.
Skönt att få prata av sej innan jag hämtade J för färd mot byhåla igen.
Tänkte göra något vid pärlbordet ikväll men inspirationen tröt, jag hamnde på Tradera istället, klickade hem lite scrapbookinggrejer istället.
Det är ju i alla fall lite kreativt det med!

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-10-11 07:40:10

Känner igen det där med huvudvärk av rödvin, fast ett glas brukar gå bra. Himla orättvist är det för visst smakar det gott! Numera håller jag mig oftast till vitt istället om det går. Eller dricker vatten. Hur går det med GI? Mår Du bra av det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela