TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nervös...

Publicerad 2009-10-27 11:37:48 i Allmänt,

...  är bara förnamnet... jag är lättad stressad... på gränsen till panikslagen faktiskt!

Jag, som dumdristigt givit mej in i saker som jag inte ens vetat om jag behärskar sitter nu här och mesar och velar fram och tillbaks om jag ska ringa om anmäla intresse på lägenheten vi var och tittade på igårkväll.

Vi får 1 900 kr dyrare hyra men å andra sidan spar jag in minst 1000 kr när jag slipper pendla och kan sälja min bil, vi kommer bara att behöva en.
Vi får elräkning vilket vi inte har här men å andra sidan ska jag säga upp hemtelefonen så det går nog jämt upp.
Lägenheten var fint planerad, en gavellägenhet, och jag gillade den direkt vi klev in, ingen lång smal tråkig hall utan stor och öppen.
Ett stort badrum med både dusch och badkar plus en liten balkong!!
Köket helt OK, dock utan köksfläkt men våran är ju lika med noll här så det blir ingen större skillnad.
Stort vardagsrum och sovrum, två mindre sovrum, ett jättelitet men det ska ju vara arbetsrum så det gör inte heller något.
Ingen insyn från något håll och vid köksfönster kunde man sitta och titta ut på träden där ekorrnarna hoppar runt.

Just nu kan jag inte hitta några direkta fel och mannen säger att han hakar på vad jag är bestämmer mej för.
Dotter D som var med och tittade säger: Go for it!

Åååååh!

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2009-10-27 12:31:10

Gört! :0) Jag kommer o hälsar på!

Postat av: åsa

Publicerad 2009-10-27 16:14:05

Håller med föregående talare!

Ha dé!/Kram

Postat av: anne

Publicerad 2009-10-27 19:10:52

var detta den på Pettersberg?

Postat av: Ia

Publicerad 2009-10-27 20:22:39

Spännande ;) Du blir alltså stadsbo igen....kanske ;)

Postat av: Linda Po

Publicerad 2009-10-27 20:44:56

På din beskrivning låter den - toppen!! Lita på dej själv och gå på din magkänsla... KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela