TyraTok

Livet är ett äventyr!

Solen skiner...

Publicerad 2009-10-04 11:45:45 i Allmänt,

... och det är söndag så Linda, nu vart det allt lite fel! :o)
Skönt det, för det ihärdiga regnandet hela eftermiddagen och kvällen igår var deprimerande.
På min checklista kan inte många sysslor bockas av...

1. Dammade av linneskåpet som numer är vackert brunt igen istället för dammgrått.
2. Handlade
3. Dammsög
4. Torkade av en fönsterbräda

Japp, det var det hela och jag hoppas att jag idag är lite mer produktiv vad gäller hemmets väl och ve.
Nu ska jag i alla fall diska!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2009-10-04 12:05:06

Duktiga du!

Postat av: Paula

Publicerad 2009-10-04 16:28:44

Glömde säga att du gjort så fint i bloggen, den är supersnygg!

Måndagarna har blivit riktiga tristdagar för mig, då försöker jag få undan tvätt och städning. Detta för att slippa sånt när maken är ledig...

Idag är det dock regnigt och blåsigt, men jag ska bita ihop o ta en promis med hundarna i alla fall

Kram

Postat av: Linda Po

Publicerad 2009-10-04 19:45:18

Nej det var väl bra att det blev fel idag =) Riktigt blåsigt och kallt men inte regn... Har också fått lite måsten gjorda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela