TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tvättbjörn

Publicerad 2009-10-15 20:51:39 i Allmänt,



Mannen tycker att J ser ut som en liten tvättbjörn där hon ligger nerbäddad, och jag är nog böjd att hålla med. Hon ligger still i soffan och får en tallrik glass då och då för det kom ett SMS till jobbet: Köp glasS! :o)
Lite blåbärssoppa slinker också ner och hon har slutat kräkas äntligen.

Har pratat med socialsekretararen idag och vi ska prata mer imorgon för hon satt i bilen så jag hörde inte så mycket, men hon vart i alla fall förskräckt när jag berättade om vår natt på akuten. Och vård verkar vara på gång...

Den ömme fadern skickade SMS, han har opererat ryggen idag men var vid gott mod och jag ska hämta honom på lördag för sambon jobbar hela helgen. Han tänkte också ta in på Sura Rehab sa han men det är för dyrt för honom. :D

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2009-10-15 22:32:00

Lilla lilla gumman, jag hoppas verkligen att hon får den vård hon behöver nu så hon kan komma ur den där onda spiralen!!

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-10-16 07:43:56

Stackars lilla J! Det där ser väldigt ont ut. Kan det bli så av att ramla i en trapp? Endast ramla i en trapp menar jag? Ser mer ut som resultatet av en smocka.



Hoppas det går att få vård nu. Jag håller tummarna.

Postat av: åsa

Publicerad 2009-10-16 10:39:44

Håller också tummarna att hon äntligen får den vård och hjälp hon behöver.

Så skönt det vore för henne och för er som står henne nära och som hela tiden lever med "hjärtat i halsgropen", förstår att det är jobbigt..

Ha dé!/Kram

Postat av: AnKa

Publicerad 2009-10-16 12:29:14

Det där såg ju inge vidare ut :( Håller med föregående "talare" hoppas verkligen hon kan få hjälp nu.

Postat av: dotter j

Publicerad 2009-10-17 22:13:09

var en mild version av mitt utseende... hehe förfinat då hela ansiktet inte syntes :P

Postat av: Paula

Publicerad 2009-10-21 19:45:18

Nämen lilla gumman! Vilken tur att det inte var allvarligare fel, men en hjärnskakning är inget att leka med!

När ska du kika på lägenheten då? Det lät ju rymligt och bra, finns det bra med natur omkring så hunden får sitt? Spännande!

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela