TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det är inte svårt...

Publicerad 2009-09-15 08:36:16 i Allmänt,

... att ta sej en promenad från bilen till jobbet när det är så underbart väder varje morgon!
Det är bara den biten med att masa sej ur sängvärmen varje morgon som fortfarande är en pina.

Nå, väl uppe går det hur bra som helst och jobbet är fortfarande trivsamt. Sådant får man vara glad över!
Funderar på att ta ut lite semester nästa vecka om det funkar här i mitt team.
Det ska fällas träd runt elledningen på vår tomt i stugan har Borlänge energi meddelat och då vill jag vara med och kolla vad dom tar och så måste vi ju hinna få undan veden in i vedboden innan snön kommer.
Känner verkligen att jag skulle vilja ha lite ledigt med lugn och ro i skogen!




Nu är det dags att ta tag i dagens vedermödor, vi har deadline kl 15.00 idag, då ska alla barn finnas placerade på rätt skolor och fritids så enheterna får sina pengar.

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2009-09-15 13:59:14

Hej! Har aldrig varit på sexleksaksparty, butiker finns dock i stan, i källarvåningen till en villa bland annat...

Massage, japp, det skulle vara mums det efter bassängträningen. Andra gången idag, o tror det passar mig perfekt! Jag har fått mitt eget program att följa, gör väl lite fler gånger än vad sjukgymnasten säger, vill ju passa på o ta iiii lite....jaja bara lite.

Bastun efteråt är guld värd, måste nästan be mannen hämta mig en kvart senare, så jag får njuta lite till.

Håller alla tummar för dottern och hoppas du får en prima dag!

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela