TyraTok

Livet är ett äventyr!

En annorlunda fredagkväll...

Publicerad 2009-09-12 08:36:58 i Allmänt,

... blev det i och med att jag hängde med N på ett sexleksaksparty.
Vi kom dit lite sent för N jobbade till 19.00 men där satt 7 tjejer och sippade vin och cider och väntade på oss.
Karln som demonstrerar har en butik i Västerås och han var en rolig prick, 65 bast och still going strong.
Jag säger bara cheezuz vad många olika modeller och storlekar det finns, och en massa annat som man knappt vet vad man ska använda det till!

Solen skiner från en molnfri himmel, det är lördag och jag sov till åtta!
Jag är nyduschad och,  kaffe har inhalerats tänkte jag säga, men jag menar druckits och nu tänkte vi fara till de norska vännerna som igår meddelade att dom anlänt till sin stuga i Vansbro.
Får se om vi blir kvar hos dem eller åker till vår stuga och sover inatt.

Ska försöka tränga undan orosklumpen jag har i magen då jag inte får svar från ett visst håll... lämnar över i ömme faderns vård denna helg...

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-09-12 10:41:20

Håller tummarna att helgen blir lugn o skön på alla håll och kanter!

Postat av: Selma

Publicerad 2009-09-12 11:30:58

Jag undrar vad det är som gör att de enda partyn jag fått inbjudan till handlar om helt andra sorters plast och kryddor. Jag tror jag måste jobba på min image.

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-09-13 06:12:26

Hmm jag antar att Du inte har tänkt berätta på bloggen hur det blev med sexleksakerna, om de fungerade bra och så. :-) Fast vi som läser är nog lite nyfikna förstås.

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-09-13 10:48:58

God förmiddag! Hoppas helgen har varit lugn och trevlig. Hoppas orosklumpen i magen har försvunnit. Kram Madde

Postat av: anne

Publicerad 2009-09-13 20:25:48

Kan du inte ha ett instruktionsinlägg på leksakerna? Jag har inte varit på någon sådan tillställning...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela