TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag måste säga...

Publicerad 2009-09-29 09:14:19 i Allmänt,

... att jag blev lite bedrövad när jag såg i tidningen att Uffe Larsson hastigt gått bort.
Alldeles för tidigt mitt i livet...

Jag minns när han var konferencier här i Västeråshallen när Unga Örnar hade en gala för barnens rätt, när FN-konventionen kom.
Dotter J var med på scenen och läste upp en dikt och hon stod där som en liten plutt men Uffe Larsson var så bra med henne och lugnade och tog hand om barnen i allmänhet på scenen, en oerhört varm människa.
Trist och tragiskt.

****

Sedan tyckte jag inte om att det var frost på garagetaket imorse...

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2009-09-29 09:56:16

Folk ska inte behöva dö förrän de levt färdigt. Han hade nog mer han hade velat göra.

Postat av: åsa

Publicerad 2009-09-29 11:28:18

Ja, visst blir man konfunderad..

De "trillar av pinn" lite för tidigt i åldern tycker jag, men han hade ju levt ett ganska hårt liv i många år innan han blev nykter alkoholist så det kanske inte bara berodde på "dietbyte" att han blev så mager...

Synd i alla fall!

Ha dé!/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela