TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sexleksaksparty del 2

Publicerad 2009-09-13 21:41:12 i Allmänt,

Det väcker ett visst intresse här märker jag... min debut på ett slikt party! :D
När jag kom in där och slog ner rumpan på stolen hojtade en tjej hej och det var min gamla granne från tiden i staden.
En blid tjej, tvåbarnsmamma som jag ALDRIG trodde jag skulle möta i dom sammanhangen.
Nästa tjej som hojtade hej från en fåtölj var en gammal jobbarkompis som jag inte heller hade tänkt mej in där,  numera trebarnsmamma, och dessutom var hon stammis i butiken fick jag höra.
Fast via bulvan, hon tyckte det var pinsamt att gå in där, haha.

Nå, jag har förstått att ni vill veta vad jag handlade...



... och denna enorma superäckliga grej handlade jag INTE!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2009-09-14 06:02:32

Den såg inte så kul ut.

Postat av: åsa

Publicerad 2009-09-14 08:45:10

Var på "sexparty" hos dottern för ett par år sedan och gud va jag skrattade!

Hade inte en aaaaning om att det fanns en sån massa grejor, ja du vet, en annan är ju generationen "humla i tomt treorör"..

Ha dé!/Kram

Postat av: anne

Publicerad 2009-09-14 18:52:32

Den ser ut som en bajskorv! :)



Sv. Gubben på Vallby? Är det samma gubbe som höll i Fritt Valt Arbete på 70-talet?

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-09-14 21:38:52

Herregud! Vem är så desperat :-)). Har varit på ett sexlekssaksparty för flera år sedan och efter några glas vin var alla ganska fnittriga. Det var iallafall det party jag skrattat mest på. Kanske av ren nervositet..

Kram

A-K

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-09-14 21:39:35

Jag menar alltså att man köper en sån dildo....

Postat av: anna

Publicerad 2009-09-14 22:20:21

vad kostade den?

Postat av: TT

Publicerad 2009-09-15 08:37:55

Haha, på just det här inlägget blev det sex kommentarer!

Anna, jag har ingen aning om vad den kostade, och jag undrar om han verkligen säljer någon sådan någon gång!

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-09-16 05:12:14

Ha ha! Isch! Och fy! Säger jag som den värsta moraltant! Men visst är det spännande att se på!



Skämt åsido så måste det ju finnas en marknad för det här eftersom det tillverkas en hel del olika grejer och de verkar sälja bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela