TyraTok

Livet är ett äventyr!

Dagens roadtrip...

Publicerad 2010-08-05 21:03:50 i Allmänt,

... blev en dag i Eskilstuna.

Vi skulle kolla på en bil och sedan hamnade vi på Tuna Park... ja, hamnade och hamnade... haha, jag skulle ju bara dit förstås!
Kollade runt UTAN att handla... inte ens de supersnygga dojorna på Scorett som är nedsatta från 699 till 250 kr.
Första gången jag såg dem var i Borlänge men då fanns bara strl 35.
I Ullared fanns 36:or som satt som en smäck men då kostade de 300 kr!
Var SÅ nära idag att ta dem men va fasen... det måste regna in lite pengar först och då finns de förstås inte kvar... eller så är de nedsatta ännu mer kanske?!

Lunch åt vi i alla fall ute i solen på Tuna Park och det var rejält gott.
Sedan for vi mot Kolbäck för jag ville se min lilla nya familjemedlem.



Jag hade tingat en av dem och nu bestämde jag mej för den lille hanen med den trinda magen som ligger till vänster.
Han äter tydligen hela tiden medans syrran har svårt att komma till... som ni ser försöker hon nu dia sin bror... hmmm... ja det rättar väl till sej.
Ännu är dom bara nio dygn gamla och har just öppnat ögonen.
Mamman är en jättevacker liten röd katt, lite långhårig... får se vad det blir av de här två små trollen.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-08-06 09:45:16

Typiskt killar! ;)

Postat av: Paula

Publicerad 2010-08-06 13:43:05

Nämen, har du blivit med katt? O va skoj o en röd också, en sån har jag länge önskat mig! Vi skaffar katt det första vi gör efter flytten, tror det blir en vuxen från katthemmet denna gånge. Finns så många som är värda ett bra liv.

Jag har njutit av alla dina vackra foton, det sög till i magen vid åsynen av den underbara bastun och de underbart fina ställena vid sjön....

Denna sommar går för oss till historien som den tråkigaste någonsin, inga pengar, ingen bil, ingen husvagn, bara skit, ska försöka lägga denna sommar bakom mig så fort som möjligt och förhoppningsvis få en fin höst istället, jag som ändå gillar höst och vinter bäst!

Ha nu en skön helg, avundas förstås också mängden svamp, vi har bara hittat enstaka, jag tror vi letar på fel ställen...Och du, var lycklig över att inte myggen gillar dig!

Kramen

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-08-08 07:13:11

Du ska alltså ha katt! När jag ser såna här bilder så blir jag ordentligt sugen också. Men vi har ju hundar och det får räcka.

Postat av: Mia

Publicerad 2010-08-09 11:15:51

mmm vilka sötingar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela