TyraTok

Livet är ett äventyr!

En tradition...

Publicerad 2010-08-26 11:35:56 i Allmänt,

... vi haft här på jobbet de två åren jag jobbat är att vi haft AW och sedan gått på genrepet av Ladies Night i september här i Västerås.


(Bild lånad från Expressen)

Det började med att kollega M:s dotter jobbade som chaffis åt teamet förrförra året och blev tillfrågad om hon hade kompisar som ville komma in gratis på genrepskvällen.  Då ringde hon förstås den ömma modren som genast trummade ihop oss kollegor.

Förra året mailade en annan kollega och fick grönt ljus, bara att gå dit.
I år har dom börjat ta betalt för gen-repet, 200 kr, och först tänkte jag att nehej, jag betalar inte för den showen... men så tänkte jag om... det gör inget för det är så bra att kunna gå dit utan att behöva se alla packade, gapande och dreglande tanter, haha.
Och maten är ändå inget vidare har jag hört.

Så 16 september blir det puben och sedan lite underhållning.

Kommentarer

Postat av: Ragnvi på jobbet...

Publicerad 2010-08-26 12:38:18

Blir nog bra det där du!

Och du ska bli med katt läser jag också! Sicken sötnos!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Anka

Publicerad 2010-08-26 15:31:18

Äh erkänn du e ju en av de packade, dregglande tanterna ju ;)

Postat av: TT

Publicerad 2010-08-26 15:56:21

Mja... kanske om vi after-workar tidigt så jag hinner komma till det stadiet. Hahaha

Postat av: TT

Publicerad 2010-08-26 15:56:34

Mja... kanske om vi after-workar tidigt så jag hinner komma till det stadiet. Hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela