TyraTok

Livet är ett äventyr!

Inga tofflor idag inte!

Publicerad 2010-08-11 21:29:12 i Allmänt,

Solen sken och temperaturen var behaglig så efter kaffe och dusch åkte jag med mannen ut till fiskesjön med min solstol och bok.
Där satt jag i godan ro i shorts och linne och lapade sol medan mannen gick runt sjön och kollade fiskekort.
Det blev inte ens kallt när diset kom ivägen... underbar dag!

Fast det enda jag fick på kroken var en karp... dem får man inte ta upp egentligen men den här var glupsk och svalde hela betet så den gick åt.
Får bli kräftbete imorgonkväll.



Ännu en vy över mina vita ben... usch.
För lite bad detta år, helt klart.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-08-11 21:35:02

Vitt är trendigt, bara se på alla vampyrfilmer!!!



Sv. Om du vill kan du få sjunga Ansiktburk eller gå på löpbanorna! Hamstern är tjingad!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-08-12 14:33:08

Karp? är det inte sådan man ska ha i badkaret och sen äta till jul?

Postat av: Maggan

Publicerad 2010-08-12 16:34:17

Tycker det ser urmysigt ut och lagom värme kan man aldrig klaga över, här har vi sugande kvav värme som jag önskar att jag slapp.

Vita ben ... tja, själv har jag suttit mest i skuggan då mina mediciner kan ge hudcancer, vi alla med organ från annan person ska avhålla oss från solande.

Igår hämtade maken (i husbilen) mitt nya spö och min håv för vi ska fiska i helgen. Vi åt upp en bit av en laxöring vi fick för några månader sedan uppdragen runt hörnet. Det hörnet ska jag ställa mig i på lördag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela