TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mer betongande...

Publicerad 2010-08-31 21:10:22 i Allmänt,

... har det varit eftersom jag var på kurs ikväll igen med tre kollegor.
Två fat slabbade jag ihop och på fredag får jag hämta hem dem, spännande att se vad det blir av de något oformliga klumparna. :o)

Annars börjar jag faktiskt känna för att pärla lite igen... måste passa på innan den stora höst-tröttheten slår till... om några timmar går vi in i september!?
Det är inte klokt så fort den här sommaren rann iväg...


Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-09-01 11:28:42

Det kommer väl bilder på...klumparna ;)

Postat av: Selma

Publicerad 2010-09-01 14:47:14

Fortare och fortare går de, somrarna.

Postat av: Huskatt

Publicerad 2010-09-01 15:55:57

Betongkurs...spännande! Jag hoppas du bjuder på bild av dina alster/konstverk!

Och tack för titten, det var trevligt ! Välkommen tillbaka :D

Postat av: Mia

Publicerad 2010-09-03 06:11:21

Ja sommaren försvann alldeles för fort. Det verkar som om många upplever att den gick ovanligt snabbt. Kan det bero på att vi var så gruvligt trötta på vintern som fortfarande finns kvar i våra minnen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela