TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mer sol åt folket!

Publicerad 2010-08-06 14:31:06 i Allmänt,

Jajamän,  skönt att solen är tillbaks när man fortfarande har semester.

Har dessutom varit över till E,  det var länge sedan, fikat på hennes fina balkong och fått ett trädgårdsbord som följer med upp till stugan nu.
Bra när folk rensar sådant man själv behöver.
En piedestal som jag behövde och ett fint lila väggskåp följde med mej hem dessutom. :o)

Men som sagt... stugan får det bli över helgeni alla fall!
Får se vad man ska suga ur nästa vecka, den sista lediga... lite trist att allt hänger på ekonomin men det är man ju van vid.
Trevlig helg folkens!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-08-06 19:58:17

Är det något annat du behöver? Jag har massor jag vill bli av med! :)

Postat av: Selma

Publicerad 2010-08-06 20:22:28

Jag säger som Anne, önskelista?!

Postat av: E

Publicerad 2010-08-06 23:21:32

Det var ett välkommet besök, både för att få träffa dej och för att jag blev av med lite grejs iallafall... :0)

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-08-09 07:41:59

Kul att begagnat är accepterat numera! Och till och med lovvärt. De loppisar jag har besökt den här sommaren har varit smockfulla med kunder. Det lär till och med vara ok att köpa begagnat och ge bort i present. Ännu bättre att bli av med sakerna direkt utan att behöva gå omvägen till loppis.



Ha en bra sista semesterveckan nu! Och hoppas det blir bra väder hos Er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela