TyraTok

Livet är ett äventyr!

Oh, regniga dag...

Publicerad 2010-08-04 12:09:53 i Allmänt,

... men då får man göra annat än sola och bada.

Disken är avklarad men mer hushållsarbete tänker jag nog inte göra idag... kanske en tvätt möjligen... jag har ju semester oavsett väder juh!

Var in på frisersalongen här i vårt lilla centrum igår och bokade en tid för nu är jag trött på gardinen framför ögonen, får se om jag gillar deras frissa och klippning.
Ska vara där om fyrtio minuter så kanske ska jag ta mej en dusch... eller jag blir ju duschad när jag går över gatan dit i och för sej.

Sen har jag ju kantarellerna och fixa till med förstås... kanske ska kolla kontot och se om vi kan åka någonstans istället för att sitta här i regn...  får se.
Måste förresten göra födelsedagskort åt minsta syster T i A-son-skaran av barn.
Lilla J fyllde för tre veckor sedan så hon ska också firas.
Tänk att dom småsyskonen till mina barn redan är fyra och sju!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-08-04 16:12:31

Hoppas att du blir nöjd med klipperiet.

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-08-04 19:08:03

Jag tror visst alla friserar sej nu (vill oxå). Jösses vad kantareller du hade plockat. Kram Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela