TyraTok

Livet är ett äventyr!

Om jag fortsätter i den här takten...

Publicerad 2010-08-29 20:52:04 i Allmänt,

... kommer hela trädgården i stugan att vara översållad av betong-grejer nästa sommar! ;o)



Tänkte skriva välkommen i detta hjärta och ha på trappan.



En stadig ljusstake men tyvärr lite för mycket luft i betongen.



Sådana här ska jag göra fler av till våren och armera med hönsnät så jag kan använda dem som plattor till en gång.



Så snodde vi en björk på marken mittemot... ingen privatperson som äger marken och jag har länge sneglat på den björken med en sån fin knula på... hehe.
Passade på att elda en massa annat skrot också och vi fick dessutom dit lite skräp som någon annan skulle kasta.



Kolla vad dom dynorna matchade min blåa soffa och altan!
Ingen vits att köpa nya grejer när vi eldar och härjar och har småbarn och hundar på besök... då duger ärvda dynor bra.

Den här helgen har mannen lagt det sista golvet i duschrum och pumprum,  nu är all fukt borta och jag lackade sista lagret på golvet i bastun.
Skönt att bli klar och få bort allt fuktskadat gammalt golv och isolering.

Snyggt som attan blev det men trägolv i bastun och laminat som ser ut som granit i resten.
Duschkabin gör att det inte blir vatten överallt... perfekt!

Sist men inte minst...


... ett foto på söta Texas, A och C:s åttamånaders charmtroll.

Imorgon är det måndag, hå och hej men det blir nog en kul vecka.
Börjar med Zumba-träning imorgonkväll,  betongkurs på tisdagkväll och kick-off på torsdagkväll.
Nu ska jag värma lite paj och ta ett glas rött som avslutning på helgen.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-08-30 08:15:59

Låter som om du ser fram mot en kul vecka.

Postat av: Ia

Publicerad 2010-08-30 11:26:09

Ah....nu får Du allt köra lite kurser till våren!!



Jag kan stå för plats och fika och vatten...om Du står för kunskapen!!!

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-08-30 22:15:52

Härligt! kämpa på!!



Gillar betonggrejerna STARKT!!!

Postat av: TT

Publicerad 2010-08-30 23:20:02

Tack Daniel, jag ska skicka ett hjärta till dej! :o)

Postat av: emma

Publicerad 2010-09-11 19:34:38

Vilka fina betonggrejer! Hur har du gjort mönstret på plattan? Ser ut som tårtpapper... =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela