TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rabarberslöjd...

Publicerad 2010-08-09 15:38:23 i Allmänt,

... blev det inte denna gång när jag paltade med finbetong men väl lite annat!



"Åh en snusdosehållare!"
Dotter D:s underhållande kommentar när jag MMS:ade denna bild...

Men mannen kom på ett annat användningsområde på den högra skapelsen som jag tänkt skulle vara en slags ljusbricka...



Jorå... om jag inte hittar ljus i rätt storlek som hålen efter snusdosorna så visst får han väl ställa sin ölburk där då... INTE!

Men kleten i hinken blev i alla fall bra!



Om jag nu någons får loss marschallen förstås...


Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2010-08-09 20:16:11

Pyssliga människa! :0)

Postat av: Selma

Publicerad 2010-08-09 20:22:45

Vad duktig du har varit!

Postat av: anne

Publicerad 2010-08-09 22:02:50

Så läckert!



Men det VAR kul med ölburken!!!

Postat av: TT

Publicerad 2010-08-09 22:14:07

Anne, jag får ju helt enkelt börja producera ölburkshållare i betong, kanske blir rik på kuppen!

Postat av: Paula

Publicerad 2010-08-10 16:49:37

Va du är kreativ, inte svårt att förstå var dottern fått sin talang ifrån! Gjuta i betong har visst blivit riktigt populärt, är det inte kletigt?

Boken ska jag kolla upp, vill inte läsa något riktigt ledsamt när jag själv är ganska deppig, men man kan ju lägga på "att läsa-listan"

15 grader o mulet hos mig, perfekt väder!

Jag har inte kollat min längd på åratals åratal, klart är ju att man krympt, har varit 157 så nu är jag väl halva huvet kortare. Att ställa sig på vågen gör inte mig på gott humör så jag har helt enkelt ingen våg. Jag är lika trind som för några år sen, men inte fetare, för jag använder då samma gamla paltor som för fem år sen, haha

Trodde jag skulle få handlat något till dotterns bröllop att ha på mig, nu visade det ju sig att jag inte har något svart lämpligt till begravningen. Suck, men vill köpa svarta sorgkläder...även om det mesta går att ha annars också.

Nu har jag skrivit en hel roman, ha dé

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela