TyraTok

Livet är ett äventyr!

Zumba!

Publicerad 2010-08-30 23:19:11 i Allmänt,

Det var verkligen en rolig träningsform, detta Zumba-pass och jag hade tur med instruktören för Tina är så himla bra!!
Efter mina sju år på badet har man fått sina favvisar.
En favvo var i kassan också så det blev ingen större kostnad att testa detta pass heller. :o)

Sedan cyklade jag hem uppför varje backe, snacka om att hamna i någon slags andra andning, kändes superbra.
Om någon månad kanske jag får på mej jeansen som inte gick ihop imorse...

Tror jag kommer att ha träningsvärk imorgon men det får jag väl bort med lite betongblandande på kursen imorgon kväll.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-08-31 13:51:05

Spännande!! Jag är själv så sugen på att komma igång med nåt den här hösten men jag velar hit och dit och snart är det väl vår och inget har blivit gjort :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela