TyraTok

Livet är ett äventyr!

Artonkommasju...

Publicerad 2010-12-02 08:46:53 i Allmänt,

... minus och något liknande igår, suck suck och dubbelsuck.
Jag gillar vinter men ca 5 minus räcker...

Igår morse skulle jag dessutom gå ner till öppna förskolan i bostadsområdet bredvid mitt och jag fick irra lite på cykelvägarna i skogsområdet innan jag kom fram.  Just då när jag knappt visste var jag var ångrade jag att jag inte tackat ja till mannens erbjudande om skjuts.

Sammanlagt var jag på jobbet ca 3 timmar igår för inte nog med att jag tog sovmorgon och hade informationsbesök ute i verksamhet inplanerat utan jag drog iväg över en timme för tidigt till IKEA på eftermiddagen.
Sådana arbetsdagar gillar jag! :o)

Väl hemma blev det mat och såsande i soffan,  jag var så in i norden trött efter besöket i TV-huset i tisdagskväll.
Så ska det låta-inspelningen drog över tiden med nästan en timme så bussen gick från Stockholm ca 24.00 och vi var hemma strax före två.
Men det var kul att se och vara med som publik trots att det inte var artister som jag gillar  sådär direkt,  det blev i alla rätt bra show och det pratades om att det eventuellt skulle bli premiärprogrammet i vår.
Peter Settman var dessutom lika trevlig och rolig som jag inbillat mej,  inte alls en diva som gled in utan hade hela tiden en bra dialog med oss i publiken.

Nu ska jag ta och försöka arbeta lite kanske... är trött idag med... detta eviga  mörkrets gissel.
Katterna tyckte dessutom att det var morgon redan kvart över tre imorse så till slut fick jag ta täcket och lägga mej i soffan och slumra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela