TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nu börjar det räta upp sej...

Publicerad 2010-12-03 13:15:26 i Allmänt,

... med temparaturen här i mälardalen.
Åtta grader imorse, det kan jag stå ut med.

Till och med katterna rätade upp sej lite... från att ha kört igång mej halv tre igårnatt kom dom inte förrän halv sex imorse och pep och krafsade på dörren.
I och för sej somnar jag om i soffan när jag öst upp mat,  det nöjer dom sej med och somnar om på mej efter några race.

Igår kväll verkar jag dock ha haft något slags hjärnsläpp för jag hade ställt klockan en hel timme fel så om inte mannen hade kommit upp tio över sju hade jag väl snarkat i morgonrocken än!

Tur det är fredag! :o)

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-12-03 13:26:20

Nu är det riktigt behagligt.

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-12-04 07:57:06

Morning och fniss! Para sit....den var bra!!!!

Kramen!

Ragnvi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela