TyraTok

Livet är ett äventyr!

Trött men nöjd...

Publicerad 2010-12-09 21:23:48 i Allmänt,

... är jag hemma från dygnet på Sundbyholms slott.




Det var så fint där och underbara omgivningar och jag kan bara tänka mej hur vackert det är på sommaren när man kan lägga till med båt nedanför slottet.



Vi bodde i stugor med så kallade juniorsviter och det var helt OK.




Utanför våra stugor såg vi en paviljong och där fanns de två badtunnor vi bokat.
Det var bara att hämta ut badrock och tofflor i receptionen, gå till stugan och svida om,  korka upp vinet, trycka på sej toppluvan och pallra sej ut!



Underbart läckert mysigt att sitta där i bubblorna med bubbel i glaset och mina sååå trevliga kollegor!!
Vi var nio som badade och de som inte gjorde det kom förbi och kollade in oss,  tror de var lite avis faktiskt. :o)



Kanske kommer det mer bilder senare... nu ska jag dra på mej morgonrocken och ta det lugnt i soffan... fast man sov så gott i den otroligt sköna sängen är man trött efter mycket diskussioner och lyssnande.
För att inte tala om allt ätande... cheeeeez... får nog vänta med att äta till jul nu!



Ja, vi har inte bara ätit sådan här utan suveränt god mat också förstås... i parti och minut... och fikat och fikat... nej som sagt... till jul ska jag äta igen. :o)

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-12-09 21:57:01

Är du bortgift nu då? För visst är det på Sundbyholms slott det brukar dejtas och fixas bröllop?

Postat av: Selma

Publicerad 2010-12-09 22:18:42

Låter supert!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2010-12-09 23:30:12

Ser trevligt ut. Det är viktigt med mössa i badtunna, vi har en nere vid sjön. Och glas flyter på vattnet med innehåll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela