TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fel bostadsort...

Publicerad 2010-02-22 11:32:39 i Allmänt,

... tror jag att jag har... känns som om jag hamnat på Nordpolen.

Fick nog gnugga mej i ögonen både tre och fyra gånger innan jag insåg att termometern verkligen visade minus tjuguåtta grader i morse!
Hade jag haft den minsta chans så hade jag krypit ner under täcket igen och ställt klockan framemot slutet av mars.
Bara den kortkorta stunden på hållplatsen höll på knäcka mej trots överdragsbyxor och extra tröja och nu sitter jag och huttrar här på jobbet fast mitt rum inte brukar vara kallt.
Nu är låren iskalla så det måste dra kraftigt från fönstret.
USCH!!

Nu ser det ju skapligt ut ute med blå himmel och sol men mannen ringde just och meddelade att han inte fått igång bilen utan fått starthjälp av en granne, och då har vi ändå ett nytt batteri.
Jag tror att min hjärna också frös för nu kan jag inte tänka klart alls, massor av lappar och gammal post som jag ska gå igenom eftersom jag varit ledig lite,  men jag kan inte tänka klart alls...  förfrusen hjärna är inte att leka med tror jag...
                                                         

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-02-22 13:06:25

Det känns onekligen som om det vore helt ok med lite takdropp nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela