TyraTok

Livet är ett äventyr!

Förträngning...

Publicerad 2010-02-08 11:59:27 i Allmänt,

...är jag jättebra på... nästan världsmästare... men det blir desto jobbigare när verkligheten då dimper ner i knoppen på en.

Som i morse när jag något sen rusade in på mitt rum och får se mitt fullklottrade kollegieblock med frågor till den instans som tagit över en del av vårt jobb.
URK, det var min tur att vara med chefen på möte med dem och då ta med en massa av våra funderingar.
Genast snurrade magen till och jag blev hispig!

Men mötet gick bra, det var bara en person från andra instansen där och så jag och min rara chef.  
Allt gick smidigt, lätt och bra... tur att jag inte grubblat över detta hela helgen!!:o)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-08 15:08:04

God förmåga till förträngning är ganska bra ibland.

Postat av: anne

Publicerad 2010-02-08 21:46:29

Men! Blev du kurerad så raskt!?! Underbart! Jag läste något om lång behandling med svag antibiotika som en variant och roacutan som en annan. En kompis til mig medicinerar konstant. Jag har nu inte till förrän i mars, men detta känns förtröstansfullt att en salva kan räcka! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela