TyraTok

Livet är ett äventyr!

Igår chockade jag mej själv...

Publicerad 2010-02-12 09:21:34 i Allmänt,

... genom att äntligen ta mitt nya pysselrum i bruk för första gången.

Jag har köpt vanliga bruna trista lerkrukor på Maxi för halva priset och igår tog jag mej i kragen och började måla dem!! Ett stort steg för mej även om det är litet för mänskligheten. :o)
Vad skönt att slippa tänka på att plocka bort allt när jag var klar, bara att lämna kvar på mitt stora arbetsbord.

Chockad blev jag också över att Tele2 läser bloggar!!
Herre gud vilken service till skillnad mot deras konkurrentbolag som jag ondgjort mej över i så många inlägg.
Där har jag inte fått någon kommentar, knappt bemötande och deras telefonköer är ca 31 gånger längre än på Tele2.

I ärlighetens namn måste jag ju då också tillägga att jag inte bara kom fram ganska snabbt utan också blev så bra bemött av Tele2:s kundtjänst, jättebra service och killen ringde till och med upp mej en stund efter vårt samtal för att återkoppla.
Och nu erbjuder dom till och med service i en kommentar i bloggen!
Jag är imponerad och jag lovar att betala alla mina räkningar i god tid hädan efter! :o)

Bortsett från pyssel och telefoni är det äntligen fredag!
Eller äntligen... veckan har gått rekordfort... igen!! Vart tar tiden vägen!?
Imorse var det så motigt så jag var frestad att ringa och ta en semesterdag men så kom jag på när jag stod i duschen att vi ska gå på Louise Hoffsten ikväll och då blev det lite lättare att ta sej hit och komma igenom dagen.

För övrigt har jag hittat sladden till kameran så nu kanske det blir lite fler bilder här i bloggen igen och jag har även hittat de sista tre hyllorna till CD-pelaren... nu är det mina två vackra lila kuddfodral som fortfarande är spårlöst borta.
Måste hitta dem i helgen så sofforna blir kompletta!

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-02-12 09:42:40

Precis lika förvånad blev jag i höstas när jag skrev ett inlägg om svininfluensan....helt plötsligt fick jag en kommentar från patientguiden!!!



Visst är det bra att de kollar men jag undrar vad syftet är...spännande!! Jag vill ha det jobbet....tänk att få sitta och läsa bloggar hela dagen och få BETALT!!!!!!!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-02-12 13:42:10

Det var ju kul att Tele2 läser bloggar, eftersom vi har Tele2 trådlöst. Har en lite utmaning på min blogg. Ha en underbar helg. Kram Madde

Postat av: Berith

Publicerad 2010-02-12 14:41:59

Hejsan.

Kom gärna in o säg hej även om jag är upptagen.

Tanken är att jag skall gå ner lite i vikt när jag hittat balansen i LCHF-kosten. Det gäller att byta ut kolhydraterna mot rätt sort/mängd fett. Jag håller på att experimentera nu. Jag mår bra av kosten, känner mig mätt längre och har inte samma sötsug faktiskt!

Postat av: anne

Publicerad 2010-02-12 21:19:55

Det gäler att hitta att erbjuda något som inte konkurrenterna har, bra kundbemötande tex!

Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

Publicerad 2010-02-12 23:58:28

Fiiin blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela