TyraTok

Livet är ett äventyr!

Naturligtvis...

Publicerad 2010-02-28 00:29:57 i Allmänt,

...har dotter D rätt, jag måste visa hela skålen för det finaste mönstret är på undersidan.





Vackert, eller hur?
Dotter D har också lagt upp lite grejer på sajten Nordic Handcraft, en sida där man kan sälja sina alster, en bra idé, speciellt för fattiga konst-studerande.
Så handla gärna!! :o)

För övrigt har jag, trots den taskiga starten på dagen haft en bra lördag.
Handlade när mannen kom hem, hämtade upp dotter J och T innan vi åkte hem och lagade kålpudding, bjöd även in min käre storebroder.
Han hade inte ätit kålpudding på trettio år sa han... alltså typ innan vår mamma dog... herre jisses.
Tur man hade hemgjord lingonsylt också. :o)

Han är underhållande, min bror, vi började prata om OS och han sa att han sett en glimt av den där sporten där dom kastade strykjärn.
Eh!?
Innan jag insåg att han menade curling... ja, han är alltså inte det minsta sportintresserad.

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-02-28 10:44:12

Hmmm först ser den här bilden ut att föreställa en lätt bedagad hjärna, men det är det alltså inte. Jag förstår att det handlar om konsthantverk och jag ska gå in på den här länken och kolla.

Ha en bra ledig dag!

Postat av: M I N N A

Publicerad 2010-02-28 11:26:37

Tok haha :P

Postat av: E

Publicerad 2010-02-28 15:29:50

Käre bror förnekar sej inte! :0)

Postat av: mia

Publicerad 2010-02-28 23:15:12

Ha ha bra där ;0)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela