TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ont i magen...

Publicerad 2010-02-24 13:18:05 i Allmänt,

... fick jag av den friterade fläskfilén som jag köpte på Sambal nu på lunchen.

Hade ingen matlåda med idag och då brukar jag handla där för deras rejäla portioner räcker i dagarna två men det veta tusan om jag vill ha det där i morgon.
Läste menyn för snabbt och såg inte att det var friterat... gott... men som sagt... magen tyckte inte att det var lämplig mat.

Det är i alla fall underbart väder ute!! Solen värmde den lilla stunden jag hann vistas i den. Nu skulle jag vilja sitta lutad mot en husvägg på ett varmt underlag och bara njuuuuuta.
Men det går ju inte... jag ska gå igenom en hel del saker och skicka ut påminnelser till höger och vänster och måste nog skötas inomhus... tyvärr.

dator/datorer/Computer13.gif

Kommentarer

Postat av: Renee

Publicerad 2010-02-25 08:16:38

Friterad mat är inget som min mage klarar av.

Sv: tanterna kom aldrig fram till vårt hus, dom kände nog på sig att jag inte ville öppna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela