TyraTok

Livet är ett äventyr!

Frustration...

Publicerad 2010-01-12 08:50:31 i Allmänt,

... över en hel del saker nu... morr.

Nr 1 är kylan,  kan temperaturen inte bara lägga sej på ca 2 minus!?

Nr 2 är min förra hyresvärdinna,  jag är så glad att jag flyttat och kommer inte att vilja ha någon vidare kontakt!

Nr 3 är just nu jobbet, lite turbulens när vissa av våra arbetsuppgifter flyttats till annan instans. Innan detta landar och fungerar lär det ta minst ett år.

Såja, då jag spytt lite galla, och kan börja ta itu med dagens vedermödor!

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2010-01-12 09:08:38

Jag spydde just lite i min blogg med... Det lättar!

Postat av: Ia

Publicerad 2010-01-12 12:15:45

Men snälla....idag har vi ju nästan shortsväder ;)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-01-12 12:28:10

Härligt att få spy ut lite gala i bloggen. Babywrapen hittajag eler rättare sagt min vän som jag sticka åt i tidningen "Vi föräldrar", kan inte lova nåt, men kan ju försöka scanna in den och lägga upp den på min blogg, men inte just idag kanske. Ha det bra. Kram Madde

Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-12 14:43:57

Tallrikarna är inte i rosa utan de jag har köpt är i färgen ocean. Ville bara visa modellen på dom :)

Postat av: Anne

Publicerad 2010-01-12 14:49:56

Jag tycker ditt gallspyende var både milt och snällt, inte en enda svordom ju! :)

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-01-12 23:25:17

Vädret blir allt mildare ska Du se, sen kan Du väl glädja Dig över att flytten verkar mer och mer lyckad, inte minst med tanke på att forna hyresvärdinnan inte var så kul.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela