TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jobb-lördag

Publicerad 2010-01-23 19:24:34 i Allmänt,

Dagen gick bra, tyvärr lite väl lite folk som var intresserade av barnomsorgsfrågor men kul att träffa folket som jobbar ute förskolorna.



Så snyggt det blev med min julduk!
En äldre dam vart väldigt intresserad av min nalle, hon samlade tydligen så jag kanske skulle sålt den dyrt!
Passade på att ta mitt blodtryck och blodsocker när det var gratis på vårdcentralen och jag verkar skapligt frisk.
Blev lite rädd för blodsockervärdet men doktorn lugnade mej,  hon förstod att jag nyss ätit en kanelbulle, hehe.

Nu ska jag ta och höja det lite igen med ett glas vin och lite ostbågar.
Det var nog tur att hälso-sköterskan inte var på plats när jag var på G att ta vikt och kolesterolhalten...

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-01-23 21:46:05

Fanns det en läkare med på Vårdcentralens öppet hus (eller vilken typ av aktivitet det nu var de genomförde)?

Postat av: Selma

Publicerad 2010-01-24 16:53:26

Det där med vikt och slikt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela