TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ledig morgon...

Publicerad 2010-01-08 11:30:59 i Allmänt,

... tog jag mej idag!

Mannen skulle på sjukgymnastik vid tio-draget så jag hakade på där istället för att rusa ut till bussen kvart i åtta, jätteskönt att sova lite längre och såsa runt på morgonen.
Naturligtvis hade jag meddelat mina kollegor detta redan igår när jag gick hem så då fick klara första anstormningen av telefontiden själva.
Fast det verkar inte ha hänt så mycket under morgonen men det är ju fredag, då ringer det i allmänhet rätt lite.

Jahapp, fredag!  Känns inte som det... antagligen för att onsdagen var röd dag och ledig... kunde det inte var så varje vecka??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela