TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mer lila pinaler!

Publicerad 2010-01-27 19:12:12 i Allmänt,

Sonen tittade upp på jobbet på eftermiddagen, behövde låna lite pengar då CSN inte är den snabbaste firman i landet direkt.
Så vi drog oss ut i snöstormen mot en bankomat och sedan vidare till Classes butik som numera är en svart trist butik, långt från det gamla gubbdagiset det en gång var.
Köpte lite päronlampor och krokar... nu betalar man elen själv så då måste man ha bra lampor i alla småbelysningar och med två badrum behövs mycket krokar till badlakan och dylikt.

Vi sprang på dotter J:s T också i snöyran och jag höll ett litet förmaningstal om att nu när dom båda bor hemma måste han se till att hon kommer iväg varje morgon, haha.
Nördig morsa va!?
Hon fyller faktiskt 26 på söndag. :D

När sonen skulle hem fick jag igenom H&M och kollade lite om den lila väskan var med på slutrean, men så var inte fallet.
På väg ut såg jag att det fanns EN kvar bland de svarta men den låg kvar på ordinariepriset, suck.
Fingrade längtansfullt på den och när jag vände på den såg jag en liten reva... hmmm... gick till kassan och gnällde lite och fick den för halva priset, 75 kr, jipppieeeee!!
På lunchen hade jag köpt ett linne för 35 kr på Flash, det hade kostat 139:-, åh vad jag gillar sådan shopping.
Kostade också på mej ett par benvärmare för 45 kr på Gina Tricot, jag som bara skulle följa med kollega M för att byta en tröja, haha.
Just ja, fyndade lite på Panduro-rean också, pärlor och kort för 105 kr, nu får det vara sluthandlat!

Imorgon är det AW på Bishop´s så det går väl någon hundring där på mat och liiiite viiin också!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-01-28 14:15:49

Härligt att kunna fynda så där ibland. Ha en trevlig AW. Kram Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela