TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mer pippi...

Publicerad 2010-01-21 15:15:25 i Allmänt,

... blir det, för i rummet bredvid mitt står vår kopiator/skrivare och när någon skriver ut något låter det som ett gäng änder snattrar där inne!
Något behöver smörjas!

Får ringa service-killen imorgon tror jag.  Han var lite konfunderad när han kom hit första gången efter att jag börjat här för bara några veckor innan hade vi stått och snackat på badet när han fixade den kopiatorn.
Till saken hör också att han är, eller snarare var, min första pojkvän.  Han frågade chans på mej när vi gick i samma klass i ettan,  rart va!?

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-01-21 17:20:07

Jomen: http://www.gudrunsjoden.com/butikhy/assets/mallar/start_0/start_0.html

Postat av: Selma

Publicerad 2010-01-22 09:42:49

Så sött!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela