TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mina ny älsklingar!

Publicerad 2010-01-26 20:14:47 i Allmänt,



Dom här kommer jag att kliva runt i en hel del! ;o)

Inte mycket gjort på jobbet idag, kurs på förmiddagen, möte på eftermiddagen och sedan en timme på gym.
Efter det flytta hem dotter J med pick och pack, hur kan man samla på sej så mycket, haha.
Skönt som sjutton kan jag tänka att få komma hem till sin egen lya, sin egen säng och sin egen T.
Nu är det Bygglov så haklappen är på och efter det ska jag ta mej ett bad.
Så sprang den tjugusjätte dagen på nya året förbi snabbt som attan!

Kommentarer

Postat av: Linda P

Publicerad 2010-01-26 20:22:07

Sååå läckra och lagom klack!! Enjoy them.... KRAM

Postat av: Selma

Publicerad 2010-01-26 21:09:22

Tjusiga pjuck!

Postat av: anne

Publicerad 2010-01-26 21:55:41

Så du hittar lila stövlar!?!? Otroligt!!! Mina sko/stövlar är rosalila, och låga men jag trivs i dem!

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-01-27 06:56:25

Nu kommer du att sväva fram till jobbet! Snygga!

Läst ikapp hos dig..fnissade gott åt klockan som kräks!

Jo det gick bra att jobba igår!

Kramen!

Ragnvi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela