TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nu först...

Publicerad 2010-01-08 20:27:19 i Allmänt,

... när jag sitter här i soffan med massor av värmeljus tända och ett glas rött känner jag fredags-feeling!!

Måste bero på den konstiga veckan med ledig onsdag. 
Mannen lagade god mat efter att han hämtat mej på jobbet och ett besök på ICA Maxi, men ändå kändes det inte som fredag förrän nu. 
Så börjar ju Let´s Dance som jag verkligen gillar.  Det ligger mycket träning och jobb bakom deras framträdanden,  jag skulle också vilja! Finns något nu på trean som heter Dance your ass off eller nåt sånt... det skulle jag gilla som bantningsmetod!

Jag njuter verkligen av den här lägenheten, den är så annorlunda än den förra, fast där trivdes jag väldigt bra de första två åren.
Sedan började man inse att man inte alls fick göra de renoveringar man hade trott att man skulle få och inte heller fick de nya fönstren eller annat man blivit lovad.
Dessutom tröttnade man på att det aldrig var tyst runtomkring, långtradarna dånade förbi nästan hela dygnet runt, här hörs ingen trafik fast E18 och Vallbyleden inte är alltför långt bort. Men så är det nya fönster överallt också, jätteskönt. Inga slitna ruttna fönsterkarmar!

Pratade med dotter D i telefon och hörde Tequila skälla i bakgrunden, SKÖNT! :o)
Sonen är med flickvän hos svärmor norröver och dotter J hos sin far för kvällen, också det skönt att alla är på plats!

Skål!

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2010-01-08 23:23:37

SKÅL!

Ha dé!/Kram

Postat av: Berith

Publicerad 2010-01-10 00:10:39

Skåååål!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela