TyraTok

Livet är ett äventyr!

På mitt gym...

Publicerad 2010-01-20 09:49:57 i Allmänt,

... finns inga snygga unga manliga instruktörer,  men det visste jag ju om eftersom jag är inne på andra terminen.
Det finns sällan något snyggt att vila ögonen på över huvud taget men nu är det ju inte i det syftet jag är där.


Däremot kan kollega U ge mej många skratt under vår träning, och igår utförde hon någon slags hantel-dans som gav mina magmuskler rejäl motion i alla fall.
Dessutom är känslan av förnöjsamhet en skön känsla när man väl jobbat sej igenom sitt pass och det är mycket värt för mitt ligga ego.



Nu ska jag ta en snabb fika, måste hinna jobba lite innan det är dags för tidig lunch med E, det var minsann inte igår så det ska bli suuuupernice! :o)

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-01-20 14:07:30

Ja, det är inte utan att jag saknar den lilla dammen som fascinerade ungarna så mycket...men risken är väl att fascinationen har gått över nu ;)



Det skulle väl inte bli så mycket träning om Du dessutom skulle ha en massa adonisar att titta på :P Men jag år imponerad av alla som tar sig iväg till ett gym :P

Postat av: Anne

Publicerad 2010-01-20 14:18:15

Om du ägnar dig åt tittning hur går det med träningen då?;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela