TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tyst i huset

Publicerad 2010-01-05 07:19:28 i Allmänt,



Gissa hur tyst det var igår kväll här när inte den här damen snarkade så soffan skakade...
Jag hade svårt att koppla av igår, fick inget gjort,  men kunde andas ut när SMS kom om att resan gått bra och dom var hemma i Nälden.
Då hade jag ändå ringt och kollat några gånger under kvällen hur det gick. :o)

Tequila hade varit så lugn och fin under hela bilfärden men det är hon ju jämt,  världens snällaste enklaste hund att ha och göra med.
Jaja,  man vänjer sej vid att ha det så här tyst också förstås... 

Kommentarer

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-01-05 08:27:50

Men usch o fyy...jag skulle få nippran! Men om det är för hundens bästa så...men så hårt ändå!

Sicken himla tur att du inte blev mer skadad i fallet! Och bilden på dig med flaskan i fickan..såå bra! Fniss...

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-01-05 08:29:51

Glömde ju...jo jag tar opiumdroppar för att stilla magen...piller hjälpte inte men måste nog börja med som nu om inte apoteket får fram medicinen! Usch, stackars din bror!

Kramen igen!

Ragnvi

Postat av: anne

Publicerad 2010-01-05 09:36:48

Jag kan tänka mig att det är otroligt tomt, men varför ska du inte ha henne kvar hos dig?

Postat av: åsa

Publicerad 2010-01-05 10:28:59

Skönt att resan gick bra och du ska se, att du kommer att vänja dig och du vet ju, att hon har det bra.

Hoppas du blir bättre i axeln, det var nog en rejäl vurpa du gjorde...

Ha dé!/Kram

Postat av: anne

Publicerad 2010-01-05 10:51:28

Sv. Jag visste inte att hon var såpass skruttig. Härligt att hon får vara hos dottern då! :)



Jag läste Marley och jag under hösten (filmen visar inte på detta knappt alls) och blev nästan förbannad över hur länge de lät Marley lida bara för att de inte förmådde avliva honom, sånt är oansvarigt av djurägare. Har du läst boken?

Postat av: Paula

Publicerad 2010-01-05 15:27:23

Oj, huxflux från två jyckar till noll! Det måste vara skillnad det! Men skönt att veta att bägge är på bra ställen! Menar du att du har badkar? Vilken lyx, näst efter bastu längtar jag efter att kunna ta ett riktigt bad med skum i! Men jag får nöja mej med duschen, badrummet är befintligt litet.

Trivs ni bra? Man måste ju bo in sig ett tag förstås, men man brukar känna en trivselkänsla ganska omgående.

God fortsättning förresten, nu hoppas vi att året blir lyckligt, glatt och vinstbringande!

Kramen

Postat av: Berith

Publicerad 2010-01-05 18:36:05

Förstår att det känns konstigt även om jag inte har hund själv nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela