TyraTok

Livet är ett äventyr!

Underliga människor...

Publicerad 2010-01-07 13:10:35 i Allmänt,

... finns det och man är väl en själv i mångt och mycket men...

Imorse stod en dam och pratade på busshållplatsen när jag kom och jag trodde hon pratade i mobil med handsfree.
Efter ett tag insåg jag att hon röt till då och då bara i största allmänhet och när bussen kom klev hon på först och gick rakt förbi chauffören. Men så så jag att hon jobbade som busschaufför för hon hade sådana kläder med VL-loggan så hon åkte förstås gratis till jobbet.
Väl på bussen står hon vid bakre dörren och nu är hon tyst men istället har hon plockat upp en nagelsax och står och klipper sina fingernaglar på bussen så det sprätter åt alla håll!?
Äckligt tycker jag!

Förutom det var jag förvånad över att det var så mycket folk på bussen men tydligen har skolorna börjat.. en torsdag??
Jag trodde det var på måndag... nu fick man knappt sittplats fast det var en lång ledbuss... nu får man börja gå även om det är 13 grader kallt tror jag.

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-01-08 09:00:05

det finns många underliga människor det håller jag med om. Härligt med en slappar dag i soffan, såna har jag med. Ha nu en bra helg. Kram Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela