TyraTok

Livet är ett äventyr!

Upprepning...

Publicerad 2010-01-06 19:23:08 i Allmänt,

...av gårdagen blev det idag.
Ett besök på IKEA efter att vi strippat och slängt ut granen på balkongen.
Mannen mätte lite hit och dit och så beslöt vi oss för att köpa en ny TV-bänk som även stereon får plats på.
Det blev bra, skönt att få undan lite grejer igen ur kartonger.

Innan vi åkte till IKEA hade jag legat i soffan i morgonrock HELA dagen och glott på TV.
Åh så skönt.
Vaknade halv åtta men gick och la mej igen när jag såg att det var 24 grader kallt ute, vaknade 10.30 nästa gång och då hade jag rejäl skallebank, typiskt en ledig dag. :o(



Det blev en enkel men god och onyttig frukost.

Förutom en ny hållare till tandborstarna hittade jag detta på det stora varuhuset, jättegott!

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-01-07 01:36:31

Fruktälgar måste jag köpa till våra tyska goda vänner!

Postat av: Berith

Publicerad 2010-01-07 08:56:43

He he, du och dina älgar!!

Postat av: Paula

Publicerad 2010-01-07 18:32:52

Vi behöver också en tevebänk, akut! När nya teven hamnat på väggen behövs ju ändå en bänk för alla boxar, suck! Tänkte nog i första hand kika på Blocket, för nu är budgeten överskriden, med råge....

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela