TyraTok

Livet är ett äventyr!

En presentkasse...

Publicerad 2010-03-17 13:12:08 i Allmänt,

.. har jag fått idag av kollega I, fast den är ursprungligen från facket SKTF.
En liten värvningskampanj... jag ligger nämligen kvar på kommunal fast jag jobbat här i snart två år.

Det var en tygkasse med tryck, och i den låg en stor chokladbit med nyttig mörk choklad, en praktisk anteckningsbok, penna  och bokmärke.
Alltid kul med presenter även om det ligger avsikter bakom... får se om jag byter...

Annars är livet sej likt... sol och blå himmel ser man när man tittar ut genom fönstret och igår hörde jag rykten av granntanten om att i helgen ska det regna... bara för att man är ledig då då eller??

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-17 13:33:33

Byt till rätt fack!!! Det är ett elände att behöva hjälp om man är felorganiserad. Bytt till rätt fack!!!

Postat av: åsa

Publicerad 2010-03-17 18:18:41

Jag säger i alla fall....hellre regn än snö!

Om det regnar så kanske den befintliga snön försvinner lite fortare...

Ha dé!

Postat av: Ia

Publicerad 2010-03-17 18:19:32

Nu ska vi se regnet som nåt positivt.....snön försvinner...eller åtminstone minskar i mängd... sa hon som ändå ska sitta i skolan hela helgen

Postat av: Mia

Publicerad 2010-03-17 19:31:05

Självklart ska du SKTF:are efter en sådan present! Aktiv SKTF-are... :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela