TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fullt hus...

Publicerad 2010-03-14 21:53:06 i Allmänt,

... blev det på eftermiddagen!
Jag fick äntligen ett ryck så jag planterade om lite blommor efter promenad och balkonghäng  och efter det plingade SMS i mobben.
Exmaken behövde lufta familjen och det är ju alltid OK.
Tur man hade ICA-bullar i frysen för här bakas sällan.




Så här snygg var lilla T när hon kom!
När dom hade bänkat sej plingade det åter i mobilen och dotter J och T var på gång,  en promenad över bron hit för redan utlovad middag.
Hon blev glad när småsyrrorna var här!

Exet visade sin nya mobil så min sambo fick något att sukta efter och han testade genast kameran...



Ja... det vart skarpa bilder men det är ju inte alltid kul...
Finne i pannan, oborstad och inte det minsta mejkad... grym sanning, haha.

Även vår lånekatt Tess roade J när katten väl vågade sej fram.



Sedan blev det lite middag när A-son-klanen hade åkt hem och vid 19.30-tiden skjutsade jag hem dem.
Så blev det en rätt intensiv men rolig söndag!


Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-15 06:45:58

Jag tycker nog att kameror kan vara lite lesamma på det viset. Själv vill jag omges av kameror med sminkpålägg och dubbelhakefilter. Ett visst mått av suddighet skadar inte heller alla gånger.

Postat av: Paula

Publicerad 2010-03-15 17:54:20

Va skoj när du visar bilder, o skoj att även du fastnat på linsen! Här är det så halt att jag har fått utegångsförbud...gipsat ben betyder 8 veckors lidande för min make, så han tar inga såna risker, hihi

Vi hade också ungarna här i helgen, t.om över natten och det är inte vanligt.,

Kram från pörtet

Postat av: anne

Publicerad 2010-03-15 20:33:47

Det där glada och härliga bilder, toppen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela