TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag funderar lite...

Publicerad 2010-03-19 11:15:10 i Allmänt,

... på om jag ska sitta kvar här på jobbet och frysa eller gå hem och lägga mej under en filt i soffan...

Igårkväll när jag la mej frös jag om fötterna och min karl sa att nu minsann blir du sjuk.
Han tyckte jag var varm men det tyckte inte jag så självklart hade han fel!
Under natten vaknade jag till och kände mej just... varm... men i morse tyckte jag att jag var helt OK men jag tog bussen istället för att gå i alla fall.



Nu sitter jag här på jobbet och fryser... hmmm... ska han får rätt som har varit sjuk hela veckan.
Men han har ont i halsen och haft ont i örat... jag har inte ont någonstans förutom i benen!?

Jaja. eftersom jag har matlåda med ska jag i alla fall stanna till lunchen... sen får vi se... vill ju inte vara sjuk hela lediga helgen.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-19 13:54:44

Var rädd om dig och krya på dig!

Postat av: åsa

Publicerad 2010-03-19 17:14:07

Hoppas du klarar dig från att bli sjuk och att du får en trevlig helg..

Ha dé!

Postat av: anne

Publicerad 2010-03-20 07:33:04

Är du sjuker nu då? :(

Postat av: Mia

Publicerad 2010-03-20 10:05:49

mmm, vi är många so vägrar inse när det är dags att krypa under täcket...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela