TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jorå... så atte...

Publicerad 2010-03-21 19:50:54 i Allmänt,

... det blev inte den lugnaste söndagen.
Exmake med familj dök upp med fikabröd i högsta hugg, som jag inte åt av, och huset blev fyllt av barnröster.
Herrarna satt med varsin lap i knäna och försökte klura ut hur man får igång webcamen i den nya lilla mannen köpte igår och ungarna ritade, plockade med Lyckohjulet, det gamla spelet medan S och jag tittade på den snöiga bandyfinalen.

Så kan det bli, kul var det i alla fall att dom kom. Jag lärde lilla J att göra en kullerbytta på min träningsmatta och hon var så lycklig.



Nu ska jag försöka pïlla ihop ett halsband, kollega M vill ha ett till sommaren i ljusa färger... får se vad det blir.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-03-21 20:38:36

Härligt att få spontanbesök så där! Dessutom av folk som har vett att ta med fikabröd!



Söt flickunge, var det hon som kullebyttade?

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-22 08:13:08

Här i huset gäller också att den som vill ha fikabröd gör bäst i att ta med det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela