TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lagom till lunch...

Publicerad 2010-03-31 22:53:45 i Allmänt,

... när man skulle ut och njuta av solen var den borta! :o(
Resten av dagen var grå,  usch usch och usch!
Fick tröstäta av påskgodiset som rara tjiefen bjöd på som tröst... inte bra nu när jag äter så nyttigt men någon tröst ska man väl få..?

Efter handling, matlagning och besök av dotter J somnade jag en stund i soffan för inatt var jag sömnlös stora delar... vet inte varför men det dånade ute och lät konstigt tyckte jag.

Jaja,  nu är jag pigg i alla fall efter en dusch,  lite alfapet och fejsbookande.
Pratade med snälla vännen P låter mej betala kryssningen nästa lön eftersom det blir en resa till hemlandet denna lön, tack snälla för det!!

Mannen kom hem med en inbjudan till Ö:s sextioårsfest i april som verkar lovande kul!
Den är i byhåla men mannen sa att han ska köra,  tjo då kan jag dricka mycket av det fria vinet! :o)

Dessutom har HSB varit här och satt in två nya dörrar så nu är det snyggt i hallen, skönt.
Trodde dom hade glömt mej men bättre sent än aldrig.

Tre bra saker idag!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-01 05:38:07

Det var en bra-att-ha-dag!

Postat av: D E N I S E ♥

Publicerad 2010-04-01 06:10:37

Typiskt att solen försvinner när man går ut! :(

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-04-01 06:50:28

Det blir bättre och bättre; nya dörrar, fest och partaj! Livet leker och så är det långhelg med chanser till solsken och vår i luften.

Postat av: Selma

Publicerad 2010-04-01 08:32:39

På det hela taget en bra dag trots gråvädret.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela