TyraTok

Livet är ett äventyr!

Letade efter katten...

Publicerad 2010-03-03 09:07:30 i Allmänt,

...imorse när jag klev upp, hon är ju så liten så hon kan nog försvinna helt under vilken möbel som helst.
Hon har inte varit i sängen hos oss i natt vad jag märkt men jag tyckte mej se att hon knölat runt lite med fleece-filten i soffan.  Även i kattlådan hade hon varit,  och det är ju ett bra tecken.

Hittade henne bakom soffan till slut och där låg hon kvar medan jag gjorde kaffe och duschade.
Men när mannen kom upp, ja då kom hon fram!
Han som inte är speciellt förtjust i katter, varför tyr dom sej till honom?  Hmpf!

Fast när jag började fara runt efter kläder och grejer så fick jag en liten beige skugga efter mej som skulle in i varje skåp och titta vad jag hade att välja på.
Innan jag gick till bussen röjde jag en plats i varje fönster så hon ska kunna titta ut på ekorrarna under dagen så hon inte får tråkigt. :o)

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-03 11:31:53

Vår granne är kattallergiker, gissa i vems knä katten vill sitta om hon tittar förbi?

Postat av: Mia

Publicerad 2010-03-03 21:02:07

hehe... hoppas du har helt rent på fönsterbrädan ifall katten ska sitta där o titta på fåglar o ekorrar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela