TyraTok

Livet är ett äventyr!

Oj, glömde...

Publicerad 2010-03-10 22:39:53 i Allmänt,

... att sätta igång ljudet på mobilen igårkväll efter föreläsningen.

Det upptäckte jag idag på eftermiddagen när jag kikade till på mobilen och såg flera missade samtal och SMS.
Bland annat hade dotter D hört av sej så henne ringde jag upp från kontorstelefonen.
Utanför stod mannen och ringde och undrade varför jag inte svarade på mobilen, och den stationära var ju då upptagen av mej och D.
För jag hade inte dragit igång ljudet på mobilen när jag såg mina missar, fick så bråttom att ringa D juuu. :o)

Tur han är tålmodig...

Kommentarer

Postat av: Marica, Carolina & Emma

Publicerad 2010-03-10 23:05:16

Vilken bra blogg du har!

kram :)

Postat av: Rebecka

Publicerad 2010-03-10 23:20:48

Hatar verkligen när det händer, man får panik!!

typ 16 olästa sms och alla vill ha svar, aaa panik!

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-03-11 06:51:09

För min del är det ett större dilemma att komma ihåg att stänga av före möten och konferenser. Sen har jag upptäckt att jag har två tysta lägen på telefonen, ett som heter tyst då den vibrerar, ett som heter möte då den inte gör något alls.

Postat av: Ia

Publicerad 2010-03-11 08:05:25

Jag gör precis likadant...tycker den kunde pipa til och påminna en ibland ;)

Postat av: Berith

Publicerad 2010-03-11 10:40:52

En vanlig dag i livet....he he

Postat av: åsa

Publicerad 2010-03-11 11:33:56

Ja, jag kommer knappt ihåg att jag har en mobil mellan gångerna...

Har en viss tendens att glömma kvar den i handväskan och där gör den ju ingen nytta (enligt de som vill ha tag på mig...)

Ha dé!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-11 14:38:43

Det där låter väldigt bekant. Min man undrar vad jag ska med en så dyr telefon till när jag ändå aldrig svarar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela