TyraTok

Livet är ett äventyr!

Skallebank...

Publicerad 2010-03-26 07:46:55 i Allmänt,

... en fredagmorgon... mjää... ingen bra kombo känns det som.

Kan vara ett resultat av två hektiska dagar med flängande mellan möten och föreläsning,  däremellan försöker man hinna med lite av sitt jobb också.
Plus naturligtvis den urtrevliga kvinnliga veckan med sitt sabla överflöde...
Inser att jag aldrig skulle göra mej som karriärkvinna, haha.

Känner att huvudvärken kommer från nack- och axelpartiet och har nu stått i duschens heta strålar tio minuter samt pulat i mej några alvedon och ta mej tusan så börjar det nog lätta lite.
Får ringa till jobbet och säga att jag blir lite sen för inte hinner jag dit på en kvart inte...  men...  bättre sent än aldrig sägs det ju.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-26 09:01:06

Hoppas att du får en skön fredag trots skallebanken.

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-03-26 11:47:09

Stackars du

Ta det lilla lugna - du e förtjänt av "försening"!

Postat av: Mia

Publicerad 2010-03-26 22:45:19

Ja, absolut bättre sent än aldrig... det gäller nog alltid vad jag kan komma på nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela