TyraTok

Livet är ett äventyr!

Som tröst...

Publicerad 2010-03-01 22:19:51 i Allmänt,

... för denna urusla dag så fick jag äntligen hem min spikmatta som jag skulle få som premie när jag tog en prenumeration på en tidning.

Hu, den kändes bra vass så jag la först en tunn filt över men då kändes inget alls.
Tog bort den och la mej med linne på men det var också klent så till slut låg jag med (nästan) bar överkropp.
Det gjorde lite ont i början men snabbare än jag tänkt mej kände jag en värme sprida sej och jag fick lite hjärtklappning.
Rätt som det var sa mannen att jag legat i tjugo minuter!!
Alltså hade jag somnat som en stock, haha.

Den ska användas flitigt!

Förresten tog jag mej en annan tröst också...  istället för att åka hem och laga mat efter jobbet åkte vi till Mackedonken och åt varsitt BigMac-meal, vart bara 56 kr med restaurang-chansen.

Kvällen har tillbringats i soffan och sängen framför TV-apparater... tittar på Simon & Tomas även om det är repriser.
Halvåtta hos mej missar jag sällan heller och så var det Spårlöst, en bra TV-kväll när man inte har energi att göra något vettigt.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-02 09:43:32

Ibland är dagarna sådana att man inte har så mycket ork till mer än tv.

Postat av: Ia

Publicerad 2010-03-02 18:04:32

Spikmattan är livsfarlig...man somnar som en stock ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela