TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tack E!

Publicerad 2010-03-23 08:50:14 i Allmänt,

Du var tidigt ute med hurrandet! :o)
Nu vet jag inte om 49 är så mycket att hurra för... jag får känna efter under dagen...

Kände mej inget annorlunda när jag klev upp och fixade kaffe och dusch,  lite putt att mannen fick snarka vidare var jag väl kanske... jag är ju lite egotrippad, haha.
Men han kom upp kvart över sju och gratulerade så då gick det över.

Bussen kom exakt samtidigt som mej till hållplatsen, tur!
På bussen hamnade jag mittemot en dam och vi hade ett trevligt samtal om pendling och annat, måste vara första gången jag pratat med någon på den här rutten.  Folk tiger på morgnarna på 12:an.

På jobebt kom min rara chef och sjöng för mej,  jag fick ett fint kort med texten: "När jag inte hinner motionera brukar jag klä mej lite sportigt istället."
Haha, passar in på mej tyckte kollegorna som också sjöng.
Det är trevligt att fylla år på det här jobbet!

Oh... nu kom ett SMS från storebroder också. :o)

Jaja, nu är det dags att jobba lite också tror jag bestämt.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-03-23 09:37:01

Det verkar vara på sin plats med en gratulation i den här bloggen idag!!!!!!!



Grattis!!!!!!!!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-23 10:14:32

GRATTIS!

Postat av: åsa

Publicerad 2010-03-23 14:45:32

GRATTIS!

Hoppas du får en bra "fylleridag"!

Ha dé!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela