TyraTok

Livet är ett äventyr!

Uppfriskande...

Publicerad 2010-03-10 10:51:22 i Allmänt,

... var det att gå till jobbet i SOLEN!
Jag tog inte ens långkalsonger under jeansen och jag frös inte, tjo!!
Ska sleva i mej matlådan snabbt så jag hinner ut på lunchen också...  inte kan man missa detta väder utan vill ta tillvara på varje stund man kan i solen.

Föreläsningen igår var bra,  Mental träning för ledare och pedagoger.
Jag är ju inget av dem, men den var nyttig ändå. Somt har man hört förr men mycket nya aha-upplevelser av en väldigt engagerad föreläsare.



Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-03-10 20:09:45

Sådant har nog alla nytta av... Livskunskap kan man ju kalla det också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela